A leggyakoribb ambuláns szájsebészeti beavatkozások a következők: bölcsességfog-eltávolítás, implantáció, gyökércsúcs-rezekció, csontpótló műtétek. Tapasztalt szájsebészek, korszerű műtő és digitális technológia áll pácienseink rendelkezésére.

Szájsebészeti beavatkozások

Fogeltávolítás

A szájsebészeti módszerekkel történő fogeltávolítás és foghúzás egy gyengéd, nagyon kevés roncsolással járó beavatkozás. A tiszta és precíz munkának köszönhetően a gyógyulási idő jelentősen rövidül.

Fogeltávolítás feltárásból

A gyulladt és problémás fogak feltárása, helyük gondos kitisztítása sok fájdalomtól kíméli meg a pácienst. A kíméletes eljárásnak köszönhetően sok komplikáció elkerülhető.

Gyökércsúcs rezekció

A szájsebészeti beavatkozások egyik legeredményesebb fogmegtartó kezelés. A rezekció során eltávolítjuk a gyökér csúcsát és az a körüli kórosan fejlődő szövetet, így a fog megmenekül a további fertőződésektől.

Bölcsességfog eltávolítása

A rossz irányba növekedő, nem előtörő bölcsességfog sok problémát okozhat, sőt, a növekedés során az egész fogsort károsíthatja. A fog eltávolításával sok fájdalmat és későbbi kellemetlenséget előzhetünk meg.

Implantáció

Az implantátum egy titánból készült mesterséges foggyökér, melyet sebészeti úton helyeznek az állcsontba, és szilárdan tartja a ráhelyezett egy vagy több műfogat. Az implantátumokkal rögzített fogsorok és hidak nem mozognak a szájban, ami egy fontos előnynek számít evés és beszéd közben. Ez a biztonságos illeszkedés természetesebb érzést kölcsönöz.

Vegye fel velünk a kapcsolatot!